Det är inte den mest tippade viljan, men den har sin poäng, hehe and some english and then "fýfan" med samma ton

 
 
som spanjorer säger "sötnos".
Morgonskola är mysigt. Jag njuter nästan av att sitta där och lyssna på spännande ämnen.
Sen valde jag ut en fin resväska tillsammans med mormor. Hon fick en jättebra idé att ge mig en i 20 års present, superbra. Jag vill va mindre konkret. Hmmmmm.......... PKL och skyr igår och samma fina asiat inne i nagelaffären skratta åt mig som några timmar tidigare när jag pratade med steffi i mobil och fick kontinuerlig kramp i tårna. Tillslut prata vi så länge att hon överraskade med att va 10 meter bort hahaha. Så jag fick en kram innan jag träna. Fulladdad=)
Idag träffa jag Ramon för att få låna hans böcker. Och som tack bjöd jag honom på lunch. Efter en lång lunch bjöd han mig på kaffe på ett annat ställe. Tillslut hade han följt mig till SATS så då fick jag jiddrat lite med crossen även denna vackra dag. Sen såg jag inte family guy x 2 för jag prata med läc ist. 
Nä om man skulle ta och runda av....................
Jag och Babb på en sittning för lite mindre än ett år sen skulle jag tro. Elr vid närmare åtanke va det kanske ett halvår sen, elr. fan vet inte om det var höst eller vårterminen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0