Calling (loose my mind)

Vaknade och kastade mig på mobilen för att ringa ett strategiskt samtal. Och stänga av snoozen. Sen mötte jag upp min babb och vi åkte in till lund. Reunion med olivia, julia, linn och albana <3 Back in malmö åkte jag hem till jossan och spenderade några mysiga timmar. Ikväll hade jag och lylt v.e.s.p.a. kväll som så många gånger förr. Tröttnar aaaldrig. Och jag träna också. Tillslut var det bara jag och cykeln kvar och den ödesdigra sträckan hem. snakear mig i smågränder för har ingen lampa på cykeln atm. nu tvingas jag lyssna på guldkanalen som pappa alltid sätter på. Jag förstår vad dem menar med "för mogna öron" de syftar till att man gärna ska ha gamla sletna jävla öron som inte hör så noga. . . . .. . . ha det grädde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0