Vem vill inte ha...

fettaste (tränings/kost) tipset?
(3 pers räcker upp handen........ då kan ni avböja här. pusshej)
 
M E LL IS (efter eller innan träning) elr frukost, eller kvällsfika eller lunch.
 
Köp en skyr (160 gram, 120 kcal) i valfri smak. Jag rekommenderar granatäpple/hallon till detta (men även jordgubb) till banan rekomenderar jag istället vanilj eller blåbär.
Ta 1 dl ica lättkvarg (55 kcal) och droppa i några droppar sötningsmedel (elr skit i det, eller ta honung)
Blanda ut kvargen med skyren.
Tillsätt ett skivat äpple (eller banan som jag nämnde ovan, min rekomendation är att ta äpple om de är på kvällen)
Detta är oerhört protein innehållsrikt, mättande och lika gott som en skål glass med varma hallon.
Min reaktion till detta brukar va: WIIIIIHOOOOOOOOOOOO i managed to forget hur gott det är på de 27 timmarna utan det, men (theres always a but) man kan sakna något salt!!!! (exempel om man äter detta till lunch)
Då brukar jag äta 2 råriskakor med philadelphia mini, salt och äggvita på. Alternativt philadelphia mini och skivade oliver.
 
Fredag imorgon:D:D:D:D:D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0