Väck mig när pausen är slut, nyp mig sedan kontinuerligt var 4 minut alternativ kopiera mig dina anteckningar

 

 

för du, i sådantfall, använd gärna min anteckningsteknik. jag brukar förstå den bäst. kanske vill du låna min lila penna? nej fan den ligger hemma bredvid inköpslistan...............

jag hade tänkt bitch please men de gjorde inte du för detta är bara en text det är inte återberättelse.

http://www.youtube.com/watch?v=mFgmOMqFOiE&playnext=1&list=PL70664C50FC28A27B&feature=results_video bra montagelåt 

I den mörkaste natt you can always create a room. I en bil. Som stormens öga, där fruktar vi inte att medge svagheter och styrkor. Om det inte hade funnits stup hade det inte funnits toppar. not everyone jump down thoose cliffs, not everyone have seen the peak.

Skola och träning. nu ska jag laga middag innan jag återgår till SATC.

Bild från inflyttningsfesten i lördags :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0