ooooh one day, baby wi'll be old o baby wi'll be old

think about the stories we could have told....
hahhah "de va en jag inte ens kände igen för den va så mör":
håkan ramlar ner. och jag skulle aldrig ramla ner?
Mil (verkligen många) och tusen timmar bort, men plötsligt tänker vi på varandra. Det spelar så himla mycket ingen roll. Det kan bli ett äventyr en vacker vecka sen
så va det igår och då klara jag seminariet sen mötte babben och julia. Käka och förfesta i hennes lägenhet med olivia, sen kom albana och vi drog till diskoteca yougistyle (:S) eller va i helvete hette det? haha.
Sjukt ball iaf speciellt efter husmus bandet hade lämnat scenen. vi kunde deras beat efter 7 min liksom de räcker där tack!!
Sjukt kul. Jag och rebecca kom till mig vid halv 5 och somna gott i 4 timmar . Maxi 9.00 hahhah två bakis på en cirkuscykel................ Nu kaffe + choklad. ikväll har elle 20 års fest!!!!!!!! Grattis igen älskade ELLE <3
nu ska jag visa er vilken underbar artikel jag läser.............
http://lundagard.se/2011/12/19/lunds-svaraste-tenta/
Denna tenta skriver jag på fredag. HMM?
70 % underkänt av dem skrev 60 % underkänt på omtentamen. Never ending story?!
Julia, Olivia, Jag och Rebecca <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0