Nu bor du i österrike

där bor kaputtschneider också. haha.
Can we freeze karma and surrender our rights and wrongs
Can we just for a night let the stars decide where we belong
Solsidan + PARTAJ.
YOLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)
hahaha.
 
En bild på gänget som förfestade hos Rikard innan sittningen i torsdags. Som ni ser var det suit up som gällde så hade vitskjorta nedstoppad och knäppt till max plus kavaj (= andningssvårigheter och nackspärr hahah skoja, men de är minsann inte bara tjejersoutfiths som är stiff kan jag medge.....) i fredags var livet på topp i min soffa där jag babben och maria låg raklånga och chilla sönder som strandade blåvalar. trivsamt. hahah. Snart mat hos mormor sen hämtar min älskade steff mig. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0