Lilla jag och lilla du..

..Kept doing all the things they do
They never  really think it through
Like I can never think you're true
One day baby, we'll be old
And in my mind, in my head this is where we all came from
drömmarna vi hade, kärleken vi delar, detta är vad vi väntar på
 
Jag tar ofta risker. Ger allt för ett äventyr. Men konsekvenserna av risker kan drabba fler än dig själv.
Som i ett brädspel där tärningar styr flög jag runt. Hahha som steffi sa häromdagen "the news stil hit us lina". och de gjorde dem. Den ena super situationen till den andra, som en speedboat i den bournemouthiska harbouren på vågorna. Upp, ner, flyger, snabbt, hit dit, gapar stort av iver, ska jag flyga av båten? komma i land.
You aint gotta be a billionare to get a ticket up to the moon.
Fredagen!! och igår hade Elle 20 års fest hon bjöd på jättegod mat, massa amerikanska drickaspel med röda muggar haha, dans, sen firade jag Oliver med ett gäng haha:P klaffbron, kajplats, kb, klubb F, max, bk tur vi fick en bonus timme 
Nu är jag bjuden på årets första lussebullar hos Roman men ska äta pågens saffrans gifflar ist.
Jobb imorogn 07-16...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0