och det kommer kanske inte alltid vara vi två

Jag trodde att jag hade gjort värsta inlägget igår om helgen så tänkte jag neeeeeeeeej men om jag ska blotta hela livet plus moms på bloggen. men måste ha drömt för här va inget. hahha.
i lördags hade alex och per 20 års fest och jag förfesta med underbara steffi, malin, anna och joel hah.
Hade en riktigt rolig natt, hahhah jag albert nille tim och jacke vid 4. VAR FAN ÄR KEBABSEN???
Sorgligt att jag hade glömt mina nycklar och fick ringa på och väcka alla när jag kom hem med tanke på vad som hände natten innan. hahha.
Kom precis innanför dörren, åkte 5 hållplatser hem från jobb och skrattade från de att jag klev på bussen till jag hoppa av.
Mysig måndag......... typ
VaKNA i lugn och ro kl 9 (L)
Kokade kaffe och åt frukost med mammi innan vi övningskörde i två timmar. Skjutsa migsjälv till gymmet hehe
Träning innan seminariet i lund.
Sen handlade jag med middag hem till sofie vilket börjar bli standard. Sen jobbade jag till för en stund sen.
Hemkommen, hoppat i lille morgonrocken och dax att varva ner. Ska dejta. Kudden. Som babb. hahha
Bamsekramar <3
 
järngänget....
haha hur märker man att det är vinterhalvår? alla tjejer har svarta byxor. ser fan ut som jag har ett ben. sjöjungfru
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0