Kan han sluta med sina brödkakor? man kan förfan inte lägga orostade brödskivor på hög och tro de blir en kaka för man värmer det med sylt och florsocker :S

 
 
 
 
 
Jag trippade i den varma sanden, för att komma upp på trätrallen bort mot duschen och fruktstånden. Då kommer du springandes efter mig och tar överaskande tag om mina höfter. Du sa, du kan köpa 100 sådana för 1 par av mina. Men dem var fina ändå och det tyckte jag också därför köpte jag dem för 1 Euro. Jag sa att mina mer värda. Du höll med. Men du var fåfäng. 
 
Vi satt på donken, för där fanns wifi. Maria hade fina flätor som Rebecca hade gjort. Då kom det fram några jorde-vänner (alltså, friends from the global village earth) från Israel. De frågade om Rebecca kunde göra lika fina flätor på dem. Jag gav min toffs till henne och Rebecca flätade hennes hår. Dem erbjöd oss mat. Men vi hade redan ätit Mc donalds den dagen (som sagt wifi ;) hahaha..
 
But then I hit the airport to follow my dreams.
sen en sak till:  ;)
I nästa inlägg ska jag vara mer konkret, lovar :)
Har ju gjort massa men det fattar man inte ett skit av när jag skriver såhär :(
Puckat ju
Puss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0