Ena huvud flög efter det andra... aaahhh. blev fan anfådd

 
May mondays burn in hell. Nej faktiskt gillar jag måndagar, de brukar gå fort, och ljusen från helgen lyser fortfarande. Däremot såhär en tisdag, då är man liiiiiiiiite omotiverad. Igår blev min föreläsning inställd ;)
Hängde på gymmet, jobbade och på kvällen cyklade jag upp till entré och chillade med Malle och Anna innan vi såg twilight den sista filmen. (jag hade inte sett 3an men som tur är har malin gjort det x-antal gånger så hon fick berätta) hahah. Och den vad jättebra. Jag hade låga förväntningar, men den va riktigt bra!!
När jag slitit mig från mitt fina sällskap, väntade cykelfärden hem mitt i natten så kommer jag till ett stort ödsligt jävla område, inte en själ så lång ögat når (chill, ingen kan påpeka att jag inte har ljus på cykeln) men jo, där dyker upp en liten själ. En emelie <3 HAHa, whats the odds. Hon hade varit på baket på ÖGs.
Det huvudet gick trots att hon hade cykel, men den glömdes bort. Så fick lite sällis.
Puss
 
En gammal förälskelse :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0