There are less people over there

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Igår mötte jag upp babben i lund så åt vi en god lunch på cafe italia, jag tog en taco sallad med kyckling, fetaost, jalapeños och tacodressing. Sen hade vi vårt slutseminarie tsm med julia och 3 andra. Efter det var det så häärligt för det innebär SOMMARLOV!!!!!;D;D (bara lite komplement uppgifter från frånvarande på programaktivitet osv samt lite jobb sen börjar min riktiga ledighet känns sjjuuukt:D)
Efter semniariet mötte jag och babben upp micke som bältade oss (HAHAHA) och körde oss till maxi så vi fick köpt lite till middag osv. Micke va hungrig som en varg så vi sprang runt och handlade tacos grejs (jag tröttnar aldrig på det) och sen lagade vi det fort som fan när vi kom hem haha, tacos till vargen och tacosallad till mig fast nu gjorde jag min egen så då blev de med massa grönsaker, majs, tacodippa, masssa salsa och köttfärs och cheddarost.
Sen tog vi sture och hoppa in i bilen och körde till bokskogen och gick 3 kms rundan med honom. Han fick nosa ordentligent. Det är så fint i bokskogen. Stötte på håkan som va ute och sprang, flitig:)
Idag hade mamma kommit hem så vi åt frukost tsm nu ska jag till MAXI för att hämta min god damn cykel som jag glömde bort helt stod där hahah. Sen ska jag träffa EMelie<3
Ikväll sticker jag till SATS för första gången på två veckor nu och kör core med Steffi sen piper vi hem till henne och bara snackar och sover.<3<3<3 Så nästa gång jag kommer hem är det fredag:D



Hitta en gammal bild från min 19 års dag när jag blev väckt av sture :-D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0