Glada tjugotalet

cookiesndreams.blogg.se
Världens mysigaste lilla blogg. Denna älskar jag att gå in på när jag äter frukost eller dricker eftermiddags kaffet. hahaaa. Jag varnar dock, man blir så fantastiskt sugen/hungrig/inspirerad.
Idag är det dagen efter onsdag vilket är torsdag i vanlig ordning:-)
Jag väckte baby 05.30 med att pussa honom i pannan. Sen skyndade jag mig ner till bussen för att åka till SATS och köra morgon spinning. Jag är lika sjuk i huvudet varje torsdag och gör det. Men efteråt när jag hoppas av bussen och möter den lilla söta tanten som av någon anledning alltid går längst med stigen där så tidigt, då är man pigg, glad, jaaa det är som att glida fram på ett platt rullband:-D 
Sen var jag bara hemma om och åt frukost och duschade för sen var det direkt in till lund för uppsats handledning. Chillade lite i hangaren (haha eller vad linn snacka om) med beeccababben, olivia och linn. Var så nöjd med handledningen så nu blir det SÄTTA igång 4real. Har varit och handlat mat också och nu äter jag lunch. Sen kommer jag inte undan.... har redan kollat alla bloggar. Utan det blir plugg några timmar innan jag sätter igång med middagen till mig och M som jag redan längtar till. Ska göra kyckling curry med blomkålsgrattäng och majskolvar. 
JAG klarade tentan jag skrev i fredags:D Rättsociologi = nästan bara lagar osv. Skitsvår!!! trodde aldrig i mitt liv att jag skulle klara det och därför hoppa jag över den utan att försöka första gången (riktigt tjockhuvud) men nu gjorde jag den och lättnaden är TOTAL:D 

Jag älskar att laga mat:D Här är några mobilbilder på tacos, kryddiga biffar med hemmagjord salsa,hemmagjord gulash gryta (stod och puttra i 3 timmar) med fullkornsscones, hemmagjordaköttbullar på fullkornsmackor med hamburgardressing och köttfärsås med parmesan på broccoli.



 Hungriga????

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänkte tacka för den fina kommentarer så kommer jag in här och ser att du nämnt mig i ett inlägg det värmer otroligt!! All din mat ser ju riktigt god ut den med härligt med någon som gillar att spendera tid i köket :)!

Kram!

2012-05-10 @ 17:44:29
URL: http://cookiesndreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0