I hela mitt liv har jag hört en sång

Cimber sterling har konkursat. TACK GODE GUD att vi inte bokade spanien flyget med dem, det var så nära!!! Men det gjorde vi inte så vi slipper få vår resa förstörd.  Tycket synd om alla som råkar ut att få sina flyginställda och eventuellt inte pengarna tillbaka:-( Nu måste jag bara ringa micke och kolla efter så vi inte bokat med dem till grekland!!!

(Lördags Rebeccas 20 års fest, Söndag inlämning hemtenta och mys hos micke, Måndags VALBORG:D Parken, sen till olivia osv, Tisdags jobb, trädgården och hårfix med mamma, onsdags föreläsning, fika vid kanalen i solen en låååång stund med Malle och Steffi, sen käk och bio med älskling, Idag är det torsdag och jag har kört spinning på morgonen, ätit frukost och nu kommer snart Rebecca.)SKA bli en rolig helg också:-D Wihooo 

Några enstaka bilder från parken
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0