GDANSK i mars


Hotellrummet:-D

Micke knäcker den första


Detta va utanför en karamell affär där man fick se dem stå och laga godis:D


Pittoreska små gator. SÅhär såg centrala Gdansk ut, överallt sålde dem ädelstenar


En ceasarsallad på ett ställe som var skitfett. Lite som T.G.I fridays fast en polsk version som hette fahrenheit!
Allt på menyn stod på polska så vi fatta inget men så dök ordet "ceasar" upp:-D internationellt hahah, men jag tyckte ett av orden påminde om anchovis och mkt riktigt visade det sig vara det när jag snacka med servitrisen så det beställde jag bort. jävla tur det!!(Vem fan har anshovis till kyckling, bacon och ceasardressing:S)


genuina gamla kvarter blandat med rester sedan andra världskriget. De hade alla fallfärdiga spår bevarade från den tiden.


Den coolaste restaurangen någonsin. Mexikansk restaurang med sjukaste menyn, säkert 50 olika sätter och alla hade man viljat ha, inrett så himla coolt, hängde pinatas och maracas. Och så spelade dem mexikansk musik.

NACHOS! med massa smält ost och knaprig ost och brännande het salsa. och iskall läsk. kan det bli bättre... huvudrätten vad ännu starkare, det gjorde ont i munnen, halsen och magen haha. en burrito diablo!!



En skitcool 50tals restaurang mitt i ett varuhus


Alla fick popcorn till förrätt haha


Jag hade feber osvvv men tryckte i mig alvedon varannan timme typ hahah så det va lugnt:-)


Mickes sjuka clubsandwish chicken!! med cibatta, asgoda








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0