Åååååååååååååhhhhhhhhhhhhooooåååh- vi är tjugo pågar i en bastu å vi har cåld beer i en spann



fast än att dinosarier dog för länge sen, möter stackars lasse en var dag han kommer hem.

FREDAGs kvällen var riktigt rolig:-D Jag hade fått ur mig massa gråt och sånt under dagen så istället vände jag om på kvällen och va bara glad. Det blev tacos hos olivia med becca, linn, albana, julia, hanna, oscar och ludde. Sen åt vi och drack osv tills vi stack ut i Lund och natten sluta hos mig där rebecca sov över. Klockrent var det;D och i vanlig ordning kom pappsen och hämta rebecca tidigt tidigt eftersom vi vaknar pigga som helveten 3-4 timmar efter vi däckat. (L)
Micke blev förvånad, fast han borde inte bli vid detta laget, när jag dyker upp hos honom innan han själv ens vaknat trots att det är en timme bort och jag skicka godnatt till honom vid 4..
JAg handlade iaf med frukost. Fitness ciabattas, marieholms rökta korv, frukt och glass.. och KVällan. HAHA
senare handlades även hemmakvälls godis.
Jag kan garantera er om att jag inte har något stopp när det kommer till mat/godis kan verkligen sluka EN lastbilsmängd. Sen lider jag av smärtor och koma. Vi tittade på Sherlock Holmes - Games of shadows. Skitbra film för lägen som dessa. Och det regna ute. Med Jude Law dessutom!
NU är det Måndags so I SAY GOODBYE!!!

För idag åker jag och min LYLT till Spanien!!!!!!!!!!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhh, and its not for a weekend, not for a week.



Snakes among gingers version 2.0????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0