Every record sounds the same, you gotta step into my world



.....Lets forget about time and dance our lives away

Heeeej=)

Började min dag med att betala min lagboks faktura, hur tror ni det kändes?? Helt rätt de kändes sådär...... När jag är klar med den 10 kgs godbiten (tur jag köpt ny väska:S) åker den rätt in på blocket. Många utbildningar och tentamens kräver den så de brukar inte va några problem att hitta köpare.
Efter en som vanligt helt underbar frukost (idag kellogs plus sånna små typ fullkorns pinnar ser ut som kvistar bombat på tallriken haha, i soya yoghurt och varma hallon) och kaffet (dark intense, zoegas är min favoritt mmums, helt svart).. då hoppade jag på cykeln in till Entré. Körde 30 min spinningpass, crosstrainern och styrka (kör alltid lower back, rumpa och mage men i förrgår gjorde jag armhövningar också men nu värker mina bröstmuskler och lär väl göra den närmsta veckan hahah så det dröjer innan jag gör det igen). Nu har jag kommit hem igen, hade medvind hem tur det, så jag flög nästan fram på cykeln haha kunde leka "längst fram på titanic" leken med mig själv.

Nu äter jag lunch framför datorn och envisas med att förska komma ihåg alla bloggar jag följer i huvudet. Går sådär, upplagan blir varierande varje dag;D 
Om en stund jag ska ta på mig (har morgonrocken nu efter duschen, hahah älskar den, synd att de inte blev sån one hit wonder som onepiece för då hade de kunnat bli accepterat att chilla runt i morgonrock utanför huset). Sen ska jag möta upp Mboy på bilverkstaden och sen är det först vi som är mästerkockarna, sedan MÄSTERKOCKSFINALEN:-) Heja Sigrid, hon är kung 

LET me introduce you, to my party people. Här är en god vän till mig: Broccolin:D I like it kokt (till pasta såser, äggröra osv) stekt (till grytor, grattänger, grillat kött/kyckling osv) eller rå (tex i en sallad med god dressing eller till dippa) Jag och broccolin hänger nästan varje dag, och han ger mig massa antioxidanter och glädje vitaminer. Den ger min mage en riktigt fight och gör mig sååå mätt:D Kan rekomendera den här rackaren, han är en äkta vän. Hahah.

PUsss

Kommentarer
Postat av: Sophie

Broccoli är så gott!

2012-04-05 @ 17:31:58
URL: http://blogg.improveme.se/mssophie/
Postat av: Claudia

Älskar att du skriver ett inlägg om broccoli hahha! Du är för underbar!!!! Saknar dig (och din shibbe) jättemycket!

2012-04-10 @ 00:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0