M och K vetenskap


Bild från i tisdags. Började använda den varmaste av mina vårjackor. Snart väntar min 3/4 vita fejkpäls jacka från USA och skinnjacka:) 

Dagarna går fort fortare, fortast. I tisdags var jag och tränade, handlade mat, lagade middag, träffade micke efter hans tripp till stockholm och gick eeenda in till stan och spelade biljard på ett sjysst hak vid kb. Sjukt chill att dra dit några stycken, ta en dricka och lira lite. Det var väldigt bra biljard bord, bollarna rullar som aldrig förr. I går vaknade jag i limhamn och gick ner och köpte frukost. Sen städade jag och åt frukost till tv. Min ena elev hade studiedag så jag stack dit redan på dagen och sen gick jag en promenad hem i den fina vår solen. 
Nästa veckan är det final i mästerkock, jag hejar på Sigrid. Synd att Urban och Marco mina favoriter åkte ut igår. Kommer suga när finalen är klar för då är säsongen slut:-( 

Idag är jag uppe tidigt för det är så ljust och då blir jag ivrig. Alprosoyas yoghurtar speciellt den med smak av vanilj är så himla goda. De är laktosfria och ekologiska. Smakar som smält glass fast ännu godare.
Jag brukar varma hallon och blanda i vaniljen och dessutom ta i hemmagjort mussli på nötter, havre, frön och kokos. Det smakar som en dessert. Fast nyttigt. Ser ut som reklamtanterna här hemma hahah för jag sitter verkligen och suger på skeden och säger "Mmmmm" efter varje tugga. Jag har ingen bra kamera, snart kan jag ta bilder med min mobil, för lägger upp de så fint här hemma också kaffet osv. men sen får jag hitta nån gooogle-historia att slänga upp här. Lite trisst. 



Livets goda:-)


Idag är det torsdag, jag ska snart ut med vovven innan jag lagar frukost. Vad som mer väntar idag är träning, picknick mys i västra hamnen och middag i höllviken. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0