Shes colder than ice, burning within, she's hotter than fiiireeeeee

Igår hann jag inte skriva något, vaknade och gjorde frukost hos micke och sen tåget in till lund. Det var introduktions föreläsning till delkurs 3 som drar igång nu:-) 
Efteråt tog jag Olivia och Rebecca bussen in till Malmö och mötte upp Linn på ett av hennes favoritcafe "sockerbiten". De ligger i holmgången tydligen haha de va väldigt mysigt, man kunde låna spel under tiden man fika osv. Hon som jobba där hade ett par gråa pyjamas shorts på sig. Says it all?? hahha. 
De hade en rolig idé (nu avskyr jag brittisk mat) men de va ändå så gulligt att man inte kunde låta bli att bli sugen. Linn och Olivia delade på en Afternoon tea meny som gick på 99 spänn. Då fick man ett tre-fat högt litet kakporslin med sandwiches längst ner, fullkorn och chokladscones med mjukost och marmelad, två bitar chokladfudge med mousse på, två muffins, två andra små kakor, några frukt bitar, också såklart tee.

Vi satt där nog nästan två timmar och bara snackade som brittiska små tanter hahah. Så mysigt:-) sen gick de i några affärer och jag stack bort till sats för ett ryck i gymmet. Vid halv 5 var jag klar och påväg till Maxi, där hämtade micke mig också köpte vi mat och sen hem och laga chicken curry:-D
Sture och hans flickvän parade sig hahah så förhoppningsvis blir det ett gäng sture jrs i maj(L)

Igårkväll va det biggest loser finalen, dem är så snygga att man tappar hakan. Tänk att de där vackra, sprudlande människorna hela tiden funnits där långt in bakom murar av fett. Tur dem äntligen fick komma fram och ge sina personligheter rättvisa!! Nu sätter jag fart, var uppe sent igår och avslutade en skol inlämning, nu ska jag packa en FETing väska för efter dagens föreläsning blir direkt till Becca, käka lunch och fixa sig, sen på förfest och sen SITTNING på Hallands nation:D
Wiho. I guess jag och rebecca däckar hos fiiina olivia<3
Så hörs imorgon broes and sisterss............ =)=)=)


Rebeccas mobil bild på hennes sallad o i bakgrunden syns de lilla kakporslinet, scones, olivia och grejer:D

 SLejman och Anna. Både två smala, bruna och SNYGGa. Men deras gnistra va med hela tiden och den syntes även när de va feta så dessa va mina favoriter heeela vägen:)

HA EN bra fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0