OH WOW but fuck you

Har haft en häärlig morgon, för steffi vaknade här. Igår va jag först en stund med alicia, sen steffi. Igår värmde vi upp våra nya sneakers;D Steffis knallrosa nikeissss är så fejjjta! 
Så åt vi frukost och stapplade till bussen mot SATS. Steffi för att jobba, jag för att träna. De va så varm och skönt i luften när jag kom ut (och jag har inte fyllt på mitt studentbusskort för försöker skjuta fram det för de är ångest) så jag gick hem. Har skickat så många mobilbiljetter nu att jag är mörkrädd inför räkningen sen... Man bara skickar lite här och lite där *visslar* sen hinner sanningen ikapp en! hahah.
Nu har jag kommit hem, gjort iordning lunch (rågkus macka med ett ägg, broccoli och ett äpple) som jag ska äta på terassen, sen måste jag skynda mig och cykla till lilltjejen och jobba. 
Vad gör nI? hahah. 
Imorgon fyller Aläcäg och linnea 20 år:)<3
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0