Choclate doesnt ask silly questions, cause choclate understands ;D


NEver run faster then guardian angels fly

I fredags efter matlagning och middag hos micke, plockade han fram sin klassiska pipa. Hahaha jag är non smoking NR ett men det är ändå härligt när grabben får fatt i sina egyptiska pipor. Kommer ihåg när vi skulle få hem bamsen från egypten. Blir sån ångoassssss. Då passa jag på att smyga fram snickersglassarna. Sen löpte jag och bbbeccish amok. 2-3 st snickersglassar, tryckte i oss mina chokladpraliner från alla hjärtans dag hahah. Sen när vi ska ta bussen vidare till förfest hos Amanda då kubbar vi in på hemmakväll och bara stormar stället. Plocka som aldrig förr, micke påstår att vi sprang runt med barbie filmerna men de vet i fan. De va iallafall argument nog för honom att getta the hell away from there. Babbish och jag till Amanda. Sen ut och tillslut MAx. Vi missade sista bussen:'( hur fan kan man missa den som går 4. Då får man panik. Trots den första bussen börjar gå typ 5 hahah. Men vi hittade hem tillslut trots en obehaglig taxi :P:P 
Följde Rebecca till Maxi nästa morgon. Vi somnade typ 05.17 (va iaf då jag skrev godnattsms till micke, de brukar va de sista jag gör innan jag somnar) sen vaaaaknar vi 08.15 o beger oss ganska snart till MAXI, snart lär vi va där innan de öppnar. (L)(L)(L)
Jag köpte en stor påse naturgodis, ett blåbärsmarabou till mboy och ett mörk mousse choklad som är mitt favorit. Babben köpte ungefär detsamma. Inte en siffra rätt. HAha.
Under lördagen strövade jag och micke runt på möllan, käka en glass på lejonet och björnen (yea i keep sayin that) handlade hem thai och hade thai picknick hos honom, städade och satte upp lite ny inredning. Sen åkte han iväg och lira biljard med några och jag softade ihjäl mig med datan, tvn, choklad osv. Trodde mig titta på melodifestivals finalen men de va tydligen nästa helg : |
På natten kom en kall micke hem och jag som alltid är skållhet på natten (i dubbel bemärkelse;;);) HAHHA skö) nä men jag blir väldigt varm för jag ligger helt stilla o sover. Så den lilla ytan i sängen är helt varm sen på morgonen heheh. Så vaknar jag och då är micke i fullfärd att göra en frukost buffe till oss WIHO. (verkar vara någon jävla fixide att ju längre du är uppe ju tidigare går du upp :S:D)

Ah skitsamma nu berättar jag inte mer resten är hemligt. Skoja, jag orkar inte mer helt enkelt utan hoppar vidare till idag. Har tagit hand om sture, han ville gå extra länge ute i med det var sol, sen lagat mat och jobbat. Hade två elever och kunde cyka till både:) Nu blir det snart loppe-lådan!! Imorgon börjar Desperate housewives och premiären ska såklart ses med min LYLT steffi. först ska vi bara överleva ett spinning pass. HAJDO



En sällsynt syn. tycker som sagt de roliga med vp är ångan och att se de andra sitta o softilera. Jag som aldrig röker får typ nikokick bara jag sitter bredvid........................


Mickes specialare, kiwi, banan, apelsin, äpple (han vet jag är fruktoman) (och äggoman haha) både kokta och stekta ägg, bacon, kyckling och köttbullar. (OCH KETCHUP O HAMBURGARDRESSING såklart) Det var jättegott vi åt det på en filt i sängen och mest gilla jag det för man blir så glad att bli överraskad.

Håret och klockan :)
Ganska fin och omtänksam men sansad stil en våldtäcksman. Hos Amanda:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0