men det var ju inte det jag tänkte att jag skulle tänka på and it goes on and on and on

I've seen you.

The magic moments of torsdag kväll. Dan före dopparedagen;D
Imorse mötte jag och rebecca upp linn på bibloteket för några timmars straffrätts seminarie. Sen hänge Rebecca med mig och växlade pengar.
Jag var tillbaka hemma ganska tidigt, vid halv 3. Sen dess har jag lagat mat, och förberett inför imorgon.
Ikväll ska jag mysa och titta på Sveriges mästerkock och biggest loser Sverige. Missade M.K igår för pappa fyllde år och min familj (M,M,M,S,S och S) var samlade för första gången på länge och åt en god middag tillsammans. 
Imorgon åker jag och micke till Gdansk för att njuta och slappna av på ett hotell som verkar dunder fint och mysigt. Där väntar stor frukost buffe, kultur och shopping(L) 

 Hotellet i Gdansk
En del av den ljuuuvliga frukost buffen. Capuccino, crossainter, ägg, bacon, brieost, youghurt, nötter färsk frukt osv osv.
En bild från Gdansk pittoreska gågata
 Hotellrummet

Ni får se lite bilder från det sen. Ha det bra 
Puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0