I can watch you forever

Call your girlfriend, its time you had the talk..., give your reasons say its not her fault.

JAg och Rebecca sviker aldrig, hahaaaaa kl 09.12 hör jag henne prassla med tuggummipåsen borta på madrassen i Olivias studentlya. Aja än 5 timmars sömn de är fan bra.
Det sprangs runt med en systemkamera igår. Läskigt. Men tills dess, två snabba från igår.
Mysfix hos Rebecca, förfest hos Albana, sittning, mellanfest och nattklupp på Hallands nation. nattdonken såg ut som rena kriget på Mårtenstorget.
Nu har jag nog slagit nytt rekord i stor frukost.
Ikväll är det Alicias 20 års firande:-D:-D<3


Albanisen och jag<3


Beccas vyy innan käket<3 konstigt ingen syns stå på borden?
Sen va becca en apa som sprang och gömde sig. hahha. Så fiiiijn<3


Dessa fina konstvykort från IKEA ska jag nu sätta upp i mitt rum, älskar att förgylla väggarna med sånt. Här är några av mina favoritstäder t.ex. Paris, London och Venedig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0