High voltage, svimfärdig

Jag är alltid jättehungrig och sugen på morgonen. Direkt när jag vaknar kommer tanken upp i huvudet "wiihooo frukost". Idag kokade jag kaffe till mig och mamma och gjorde en stooor skål men soya vaniljyoughurt med varma hallon och fullkornshavrefras i. Sen åt jag, mamma och sture frukost på terassen i morgon solen. Med filtar är det mysigt!! 
Nu har jag fixat mig och packat min lilla väska. Ska cykla in till stan och möta Rebecca. Sen ska vi ha mysdag i stan, jag vill köpa bikini och jeansshorts. Men det är väldigt få snygga bikinis ute änsålänge och jeansshorts är svårare:( Tycker ginatricot jeansshortens modell är skitsnygg, men storlek 34 är för stora. Kanske köper ett par ändå idag och frågar om möjligen mormor kan sy eller göra något åt det. För vill att dem ska sitta så slimmat och fint inte rent pösigt. Sen köper jag och rebecca säkert någon god lunch och sätter oss och halv picknickar haha. Sen har hon jobb och jag träning (spinning).. 


Skitkass ljus, vill ha min kamera här NU! 
Men försöker visa att jag har 8 armband i alla jävla pastellfärger:-) och min vita klocka på andra armen och såklart mitt tågluffsband och silverkedja som alltid...

PUSS 
(Alicia bläddra ner, detta är inte dagens enda inlägg:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0