hahahaha amen nä för heeeeeeeelvete nu får ni sluta vi ger de en min okej


you can never read my mind

Söndag morgon kunde känna ångest men jag hoppar över det. SER bara den vår och sommar som väntar med alla underbara människor, allt annat är svart sudd som dansar runt mig hahah. Nu har jag ätit en god frukost med soya vanilj yoghurt, varma hallon i och hemmagjord mussli. Om en stund ska jag möte rebecca och då sticker vi till en lägenhet och lagar middag, äter ananas och ser massa hyrfilmer. Ska bli härligt med filmer, jag kollar nästan aldrig på film men det är härligt att hoppa in i någon annans liv lite och leva in sig i andra drama än sitt egna everyday life drama THE story of me myself and I VERSION 2,0 som man själv är huvudroll i.... haha sen sover jag och rebecca över där. Nu ska jag fylla i min övnings Gklav Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0