Bonnpris hittade enda hem till miggggggg

Min dator är kaputt!!!! havereraaat tot. men den är på väg tillbaka:-)

Snabbis. Varit i Polen, haft mycket skola och jobb på kvällarna.
Fikat med tjejerna efter föreläsningen på ebbas skafferi:-D gillar dock cappuccinon på Eh bäst. Jag skiter i om det skadar cafe-mångfalden:(
Fredags va jag och rebecca och klippte oss hahah åkte till lund för där va en shumme som bara tog 130 spänn men det blev bra. Sen fika vi på marken på torget de va gott (ÄR DET POTATIS I DEN DÄR:O ska jag slå dig?????? hahha) "Ååh det ser gott ut, ha en mysig dag",. "tack.."

På kvällen mötte jag upp Malin<3<33 finbesök från OSLO.
Så jag och LYLT steffi var hos henne och åt supergod flygande jacob, snackade ihjäl oss och förfesta lite smått under tiden som vi bara pladdra på. Sen hitta vi till KB dit många andra också hade hittat:D så vi började kvällen ihop med dans tillslut va vi alla tre splittrade och de jag älskar med kb är att man kan bara flumma runt själv så träffar man någon att snacka med lite där, och lite där osv.
Träffa Ella på sista bussen hem så de passade bram ed lite sällskap sen trallade jag hem och somnade gott till HALV 1 idag???? Sanna mina ord. har nog inte sovit så länge mer än max 2 gånger i mitt liv. SKönt va det;D nu har jag ätit frukost och ska ta en promenix innan jag börjar fixa mig inför att träffa ÅKE och cykla till sara innan lucas 20 års fest:-)

Ska lägga in någon bild snart så ni inte dör av tristess med alla bokstäver TOOOOOOO MUCH!!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0