vattenmelon, nektarin och jordgubbar skivat med blåblär och i mandelmjölk

 
 

Jag Henny och Erik:-D
 
Som den gången när tom svek jerry eller piff svek puff
 
jag förstår inte hur mitt täcke kunde vara så mjukt imorse det var så ovanligt mjukt fast att jag inte hade orkat lägga det i påslakanet, och jag drömde och vaknade och övertalade mig själv att komma tillbaka till samma dröm igen typ 3 gånger wiho. Idag har jag bl.a. varit med mormor och hemma har jag bl.a. gjort en gigantiskt stor gryta.
Snart kommer jag börja skriva här att jag har eller ska jobba. och snart börjar terminen. men där är många snart före det snartet.
Och snabba cash 2:-D Nu väntar jag på sex and the city...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0