Princess in her dark and cold room, nessun durma, noone sleeps, jo med mobilen i handen

 
 
det syns väl att bilden är tagen i sverige? nej, för skulle den varit det skulle jag suttit med en "klottrers fiender nummer 1" för att skydda mig från regnet och stormen och glassarna hade runnit bort tillsammsn med tre liter regn vatten, jag hade inte ens ätit glass för jag hade frusit och jag hade aldrig någonsin kunnat va barbent... Så nej de va nog fel där. de är grekland.

Idag kommer antagningsbeskedet inför hösten. Jag hoppas ha blivit antagen till media och kommunikationsvetenskap. jag håller en stor tumme för mina fina vänner också. Nu ska jag hoppa på cykeln och träffa Steffi. ´Vissa saker får allt annat att blekna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0