Känner du turkar??

Hell is where the police are german, the chef's are british, the mechanics are french, lovers are swiss and its all organised by the italians.
 
Heaven is where the police are british, the chef's italian, the mechanics are german, lovers are french and its all organised by the swiss.
 
Med utrymme för stavfel.
 
Nu är jag hemma i Sverige igen efter 2,5 veckor i grekiska öriket och athen. Och jag har fått ett nytt jobb:-D så i höst blir det heltids studier och deltidsjobb. Tur man kan va på två ställen samtidigt! :) (;S) haha
 
godnatt. nej skoja, godmorgon. Klockan är 11.02 och jag har cyklat hem från steffi (lylt 4ever) där jag spenderade natten och en underbar fredag igår. (det beror på vem som frågaaaaaar... hahah)
Ikväll ska jag träffa babben (VBB) vi ska käka och sen festa hos fina maria som har inflyttningsfest,
 
Med utrymme för att spåra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0