Cause i have found a dream that most come true!

<3
trygghet och frihet på samma gång
 
Soundtracket till en av Irene huss filmerna<3 Studioproducerat, men sanning, så vacker melodi.
Nu är det sommar. Takeaway, bästa vänner och sex and the city på nätterna. Sambo. Musikvideoinspelning 06.00. Poolparty, LYLT, tusen historier, E och C stockholm. I söndags hängde jag med Annelie, igår efter några viktiga ärenden, satt jag steffi och anna i solen vid kanalen med iskall coca cola zero och vars en skattkista från 2000. På kvällen va jag med alicia. Nu kommer mamma och vill triumfera med att hon badat och klockan är 22.30. kanske ska jag ta en simtur innan sex and the city?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0