just do it

Hej :) Idag tog mitt jullov slut. fast jag inte haft något. haha. men sedan jag åkte till usa i slutet av november har jag inte haft söndags ångest. men de fick jag känna på igår hihii. fast var glad också för har klarat tentorna till alla delkurser termin 1 så 30 hp poäng avklarade:-D Jag har fått ett nytt jobb och massa är pågång nu så jag är glaaaaaaaaad:) ska jobba som privatlärare och hjälpa elever i högstadiet/gymnasiet med samhälls orienterade ämne eller svenska (kanske lite matte, engelska, spanska) får se hur de går men det ska bli jättttteroligt. men kommer sakna lilla nordic gänget haha så ska försöka att håla kvar vid de jobbet också ett litet tag. snart ska vi ha firmafest tom hahah eller utgång med kollegorna:DDD men på onsdag ska jag på utbildning med nya jobbet.
I lördags lagade jag käk med rebecca sen kom steffi så hade vi skitthärligt o chill här hemma sen tog vi taxi till båten. Rebecca o jag däcka här vid 4 efter en som vanligt inte dramafri natt. I går söndag lagade jag och min älskling porter gryta hos honom. vi har äääkta passion för mat hhaha helt galet vi planerar o lagar o fixar o donar o klipper o klistrar o kryddar. de blir sååååååååååååå gott. Grytan igår tog 3 timmar men de va värt de tillslut för köttet blev sådär trådigt som kalops kött ni vet, fast såsen va mkt godare än kalops för de va smaksatt med mörkök (porter) o Lite annat. sen tände vi massa ljus som vanligt, smutta rödvin o halvsov i soffan till en kostymfilm. Älskar kostymfilmer. imorse möttes vi halv 8 i lund. SÅ trött bluundade ideligen helt långa blinkningar under föreläsningarna haha. Vi tänkte köra reunion frukost men blev inte. får vänta tills vi alla är samlade. HAPPy på happybar fredag??
Efter skolan stack ja o rebecca o åt god sallad på cafe 2000 med maria sen hängde vi på subway haha nu ska jag snart laga middag, träna o sen slöa framför sveriges mästerkock bästa programmmmeet!! nu är de skola typ varje dag:( men imorgn ska ja inte bara skola för de innebär ju okcså att man träffar alla finisar där o sen ska jag och emelie dra o simma hahah. de är chill träning man blir så trött i kroppen på kvällen. plus man kan basta. godnatt. nä men har varit o handlat fete påsar måste lasta in i kylen innan midddag LOVE(L)
Kärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0