Ian help me out

De har varit lite knäppa dagar dem har varit helt effektiva men känts ineffektiva för alla planer har ändrats och blivit lite huller om buller heheh. igår va en härlig dag. Rebecca fick samma jobb som mig:D:D så vi blev skitglada. Sen efter skolan mötte jag upp emelie o hade en lååång fika haha spårar alltid lite när man börjar snacka. På cafe 2000 såklart (andra hemmet) skoja. Sen när jag ska gå mot bussen så tittar jag in på en frisör salong o där sitter steffi o olivia. va fan är oddsen. Så gick men dem en bit och snacka man blir så glad när man inte alls planerat se de små solstrålarna men woooops så dyker de upp:D sen fick jag djura hem hade typ glömt tiden o där satt micke o kom inte in:( sötnos. Sen hade han o jag en mysig kväll. Idag va jag och rebecca på bibblan o skulle göra arbete till imorgon (JURIDIK ååååh shit, lagboken är dyyr:() men alla datororna sneade så vi fick sitta med hennes iphone o flumma som fan men de gick ändå bra tillslut vi fixade precis typ de sista via tele hehe. Sen var vi på utbidlning på kontoret med vårt nya jobb de läter skitbra. Så snart drar de uppdragen igång. Nu skulle jag egentligen hem till josse med lääc men både blev sjuka :(:( så synd. så jag djura klart de sista förberedelserna inför imorgon, nu har jag värmt mat o nötter o ska titta på mitt favorit program SVERIGES MÄSTERKOCK:D imorgon går bussen 06.42.................................... sån wannabe micke att va uppe vid den tiden. hahah.
PUUUUUssS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0