I am titanium

jag darrar lite. ---------------------------------->>> EPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I onsdags var jag och min shibbe på bio och såg Hamilton. Det är suuuuuper mysigt att förgylla sin vecka med bio eller nått sånt. Micke hade dessutom biobiljetter så han gav den ena till mig så jag slapp de ångest fyllda 110 kr som brukar hänga med i biobagaget hahha!!:D i torsdags var det juridiskt seminarie på förmiddag och de var faktiskt ganska kul, intressant. Vi disskuterade sexualförbrytare ur ett rättssociologiskt perspektiv. Sen åkte jag rebecca och linn lilla 169an in till Malmö och jag fick min gyllene timme på crossen. Min mp3 var död:( men jag hade i den i öronen ändå för de är så skönt att va inne i sin egna lilla värld när man tränar hahaa. Sen mötte jag och upp fiiijna steffi och vi åkte till Limhamn. Jag fick chansen att låna älsklings cribb. Så snällt:D så jag handlade den knaprigaste grillade kycklingen jag hittade på malmborgs, zucchini, parmesan, svamp, soltorkade tomaters osv sen laga jag en brak middag till STEFFI OCH ANNA. jaaa Anna brahed va på sverige besök och vi fick en heeel kväll av god mat, mys och bara snacka. Så avslappnat och efterlängtat och gav en verkligen känslan av hur spridda alla än är så har man ändå vännerna nära någonstans inom en(L) hihii Som malleballe i norge.
Sent kröp jag ner och somnade gott. Igår, fredag, gick jag hem från jägersro. Kallt och jävligt hahaha. Men att komma hem, hälla upp en skål med hälsofil (smultron och jordgusbb) med hemmagjord mussli och kaffe till det och titta på sitt favoritprogram SVERIGES Mästerkock på tv 4 under en filt kan det bli bättreeeeeeeee??? man tror man är i en dröm haha. Uppåt dagen vid 16 kom Rebecca och vi började sminka oss och fixa inför kvällen. Sen åt vi buffe på föredetta happybar som shapeat up, bytt namn o blivit nattklubb. De var jag, rebecca, linn, olivia, albana, refqa, Sajra, Ivona. Sen gick vi till Barcelona, där även Steffi och Olivia conneecta. Natten avslutades på båten, eller DONKEN hann vi ju faktiskt med allra sist så malmö runt skulle man kunna säga haha.  Och självklart sov frugan över...... Beccis(L) I morse följde jag henne bort till maxi där Pappsen hämtade henne. Då gick jag och handlade naturgodis. Sen hem, filten, kaffe, naturgodis och biggest loser sverige på Tv 4 play. Sen städa jag mitt rum bigtime så nu har det gått från bombnedslag (jag och rebecca ramla liksom in där i natt) till fint. Snart kommer älskling så blir det käk och sen joels 20 års fest:D
Att få ha dagar som dessa. Ååååh jag vet knappt hur jag ska bära mig åt för att visa hur tacksam jag känner mig. De känns nästan bra med kämpiga, kalla, slitiga dagar för de ska vara tufft ibland, inget kommer gratis. Men ibland kan man inte annat än att bara njuta. Alla underbara människor i min omgivning. LOVE YOU
Man får passa på att våga vara glad när man är glaaaad <3

Kommentarer
Postat av: Beccisen!

duuu är fin min vän, puss på dig <3

2012-01-29 @ 16:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0