The dream team

Andra dubbelhelgen i rad. Och även om jag stack ut nykter i fredags så sitter det endå i eftersom jag kom hem vid 3 i fredags och sen iväg till lund på kvällen och dra igång en lång sjukt ball kväll o natt hos Annelie och Matthias;) när jag till slut trallade hem från rundellen vid halv 5 igår morse föll snö flingorna ner och jag duschade o allt möjligt innan jag la mig hahha lite störd. Men de är stor skillnad att vakna bakfull och smink i halva huvudet eller vakna nyduschad. Kändes nästan inte som man var bakfull då. Sen gick jag till MAXI och handla mat som vanligt o lagade god flygande jacob. Nu har jag tränat, fått ett nytt jobb uppdrag så framåt kommer jag jobba tisdagar o onsdagar i kombination med skolan, jag är ivrig att komma igång:-D ikväll blir det elysee mys med M :)
puss
John, Mythia, Jakob, Jag och Annelie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0