Smells like teen spirit

Jag brukar aldrig ha med min kamera nuförtiden, men igår hade både jag och rebecca kamera så blev lite halvt bildbombh haha... jag stack hem till becca efter frukost och vi började skiva upp massa frukter, plocka fram nagellack och cider. Sen bara mös vi och fixade oss, käkade frukt och chokladbitar. Tillslut var vi reda att sticka och då hoppa vi in i bilen så snälle MR holst körde oss till Julia:D (först inom ICA i bara och köpte ännu mer gottis, åt bokstavligen tills jag spydde.... hahah skoja, eller inte, eller skoja, eller inte eller ellerr eller???) Hos julia lagades god mat. Bolognese med vitt vin, morötter, och massa i det var sjukt gott faktiskt. Matlagar galning som jag är fick jag lite inspiration hehe. Sen kom olivia och albana och senare åsa. så åt vi ännu mer, drack, snackade, bullshittade i dubbelbemärkelse ( how to loose a guy in 10 days fyllespelet ) eller vad de var och maassa. Sen drog vi in till lunds som verkade stendött så kvällen slutade på ÖGs (östgöta nation). En övergod drink som albana och olivia köpte, vad gick den på, 35? 40? siiiiiiick. och en jävla babbbee som stalkade oss under kväll till o med satt han vid bordet bredvid på bk när nationen stängt haha. Jag och rebecca landade hos Olivia. SNällt att vi kunde sleeepover(L) jag sov som en sten på min lille madrass....... i 4 timmar sen va becca igång hahah. Redo att göra kaos 9.00. Jajaj.... haha. så sen blev de värnhem, maxi och tillslut hem och äta äggmackor, läsa illustrerad vetenskap o dricka 5 koppar kaffe. Nu ska jag springa o fixa mig, slänga ner lite grejs i en väska sen sticka bort till toftanäs och ta bussen. Ska möta upp Baby på entre, äta, snacka, köpa hemmakvälls godis och avrunda med Mission impossible (med nyqvist):D bara 4 kg tyngre.......................................................... ska lägga in lite bilder från igår sen hinner inTE NU:( <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0