Så älskar jag dig på moooooorgonen

... den där blicken du ger mig är gammal nu ;)
Igårkväll bjöd Nisse och Ruth på hämtmat från Santa lucia och hela Mickes släkt var samlad för att fira att de fyllt 80 år. Mysigt och varmt med massa värmeljus och maten var jättegod. Grillad fläskfile med wookade grönsaker och pepparsås.
Uppåt kvällen tog jag bussen in till stan, till Maria på förfest.
Det va jätteroligt med spel, (tänkte säga shottar men roligt hmmmmmmm) och dans så man svettaaaaaas.
Vi kom inte till Etage förrän nästan halv 2. Där va roligt på Etage! Det känns som slakt, dansgolv med house/pop/radio musik och ett schlager dansgolv, bara att genomsnittsåldern är mycket högre skulle jag gissa men jag gillar båda. Gillar typ alla ställen i för sig. På donken var där som vanligt bombat med märkliga hungriga nattramlare. Blandannat emelie hitta man!!! Se där:D Så tog sista bussen hem med hene och becca och sen landa becca och jag här hemma på kuddarna vid 5. Snacka om favorit i repris hahha exakt förra veckan, samma buss hem, gick hem i snöfallet samma tid. Jag och becca är som förstått lite cp. Så vi ställde klockan på 9 fast vi däcka typ halv 6 och sen vaknar vi båda av alarmet och fattar noll komma noll. Men efter en stunds utredande flyger vi upp och sätter igång och börjar läsa egenom hemtentan och pluggar. HAHAaaaaaa. Så nu har jag gjort en tredjedel av tentan som ska in på fredag och flummat vid datorn i flera timmar.Lite förvirrad men det känns bra. ReBABBE, menade rebecca har stuckit. Jag ska snart ta på mig fetttaste kläderna och följa med mamma till affären i snön kritvit ute himlen o marken samma cooolllor, så ska jag handla en påse godis sen tralla hem i kylan för att komma in i värmen och mysa till wallander. Tror mitt lilla gosedjur tamsetollet MICke också kommer lagom till middagen. (L)
Juste köpte jetset klocka, den vita utan stenar igår för 250 kr. Den är väldigt fin tycker jag. Har tröttnat på mina färgstarka så vill bara kunna ha en vit för att se vad klockan är.
nuduschad igår, med ny klocka och tröja
(bara för att visa klockan lite och de nya nagellacket) ;D
Avslutar med en glad bild på mig och min nattramlare(L)
Nu har jag kommit hem från maxi, är lite sten frusen för gick och snackade i mobil utan vantar. Med fina claudia:)
Nu ska jag ringa upp läc som jag nyss missade samtal från och sen avsluta middagen jag håller på och lagar. Steker brysselkål, svamp och lite annat grejs till min fläskfilé gryta.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0