Me mele no,, magtröjar

Denna helgen har verkligen varit i mysandets anda hehehe. Efter myskväll en igår med beccca steffi och olivia, vaknade jag imorse o tog sture på en lång promenad. Sen åt jag frukost till disney filmen "borspolad". Vid 3 möttes jag och min lille söttttttnos micke och tog en kaffe på ett nytt kafé. Sen gick vi hem till honom och went a little nuts. Jag gjorde en skitgod sallad med grillad kyckling, sallad, rädisskivor, morotskivor, någon kål o mkt dressing o parmesan. Sen satte jag på Me mele no. Så tände micke VP:n och sen dansa vi runt och hoppa o sjöng o micke spela munspel. Tills vi blev helt trötta. Då tog jag bussen hem och sen har jag becca lääc och josse softat sönder oss i tv hörnan. Fint folk. heheh nä men gillar som fan att träffa mina vänner:) sen följde jag rebecca till bussen o har kommit hem nu så hoppas på att göra som läc o bara däcka direkt. Puss


Imorgon hoppas jag på thai :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0