Lee Oskar

tjulullulu
Gick hem från stenkällan imorse vid 06.30........ dont even ask. Sen värmde jag en sån vetekudde i micron och kröp ner i sängen. Det bästa som finns är sen att väckas av alarmet 09.45, flyga upp och koka kaffe. Sen äter jag min hälsofil och mussli till grey's anatomy (går på vardagar runt klockan tio på förmiddagen eller samma avsnitt vid 17) Önskar jag kunde låsa in varje sådan minut i en låda o sen bära runt på den lådan. HAHA för vill inte att de minutrarna ska rymma iväg.
När rebecca va klar med sin morgonträning (läs djurrrrrrrrig heheh) möttes vi vid konsert o handla med oss sallad [http://www.cafe2000.se/ cheeck this out, bästa haket i stan tsm med Cafe ceder vid värnhem (där du kan käka allt ifrån hemmabakade bröd att doppade i pesto, starka såser, hummus osv till hamburgare med klyftpotatis ALLT är hemmalagat och så himla gott. T.ex. brödet till hamburgaren, själva hamburgaren, klyfftisarna t.o.m ketchupen gör dem själv riktigt gott o kostar mellan 70-100 kr beroende på tid på dygnet, V.E.S.P.A vid södertull, där du kan beställa alla pizzor med tunn fullkornsbotten som är sjukt god] till bibblan. Jag gillar att hänga på bibblan. Finns sånna perfekta små bord (vid den stora fönsterväggen, med läslampa, kontakuttag till datorn och gratis wifi. Bara lite tufft när jag och rebecca skrattar ihjäl oss för man måste försöka va tyst. Innan vi drog mot limhamn där Rebecca skulle ha sitt första jobbuppdrag, va jag tillbaka på cafe 2000 igen och köpte med en sallad till M Boy:) den uppskattades.
Det passa bra för ikväll har vi storstädat, lagat mussli och handlat. Då orkar man inte laga middag... (ovanligt för vi älskar att laga mat) Och jag pratade med min första familj, ska bli så kul när det startar.
Nu ska jag titta på MIKE och MOLLY kränga. Det är synd bara att de kränger sånna motbjudande saker. Kex, tårtor, jell-o, fettiga jävla historier. Istället för hemmabakade chokladkakor, naturgodis, glass osv. som jag hade valt att kränga om jag skulle krängt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0