if you've got a passion for the action just say it to me

Vid denna tiden slår skinnjackedrivet in. Man längtar verkligen till att slippa springa och gömma sig, fula ner sig med sin stora klumpiga vinterjacka. Spelar knappt någon roll hur man klär sig känns det som för de syns ändå inte under vantar och fetejackan. Idag lämnade jag in tentan. Kändes inte så skönt som det borde då jag är rädd att resultatet inte blev så bra. Det var väldigt svårt, juridik är för mycket detaljer för mig.
Efter en tidig morgon i lund hittade jag tillbaka till värnhem och tränade.
Resten av dagen har bara varit myyyyyyyyyyyysig och kul. Framtidsiver. Hemmakvällgodis och horrible bosses med babben. Sen lagade vi flygande jacob och sen kom även Steffi och Olivia så vi låg i en hög alla fyra i soffan och bara sa whatever that cought our minds


Grillad kyckling är så himla gott i allt ifrån indonesiska grattänger till klassiska cesar sallader.
Åt fresten en uuuuuunderbart god cesarsallad denna veckan. På mando steakhouse. Utan brödkrutonger.
Var där med min pappa och micke:) 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej! Jag har letat länge efter låten som är din rubrik. Vad heter den? Tack på förhand.

2012-02-20 @ 21:10:52
URL: http://bakerss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0