Ganeshaaaaaaa

 

En lite halvful bild från webbisen på pappas dator förra veckan. Imorse ställde jag klockan på 8 och skyndade ner och koka kaffe. Sen åt jag min vanliga goda frukost som jag längtar till varje kväll (bl.a. nu vill jag typ sova för att vakna så jag kan koka nytt kaffe och äta den frukosteeeen).

Varje dag är där någon som är så ursäktslöst dum i huvudet att de vandrar längst med motorvägen vid toftanäs. Och med detta väderlaget, i mörker klädda i svart osv...Alltid minst 1. Tyvärr var jag den personen idag. Fick ställa upp för statistiken. Så går det när man är sent ute. Då blir det en genväg och där ser man om bussen skulle dyka upp så får man springa. Så bara upp med luvan så förhoppningsvis ingen ska kunna identifiera idioten.
Jag hann preciiiiiis med bussen så det var tur:) Sen tränade jag två timmar (körde träningsmaskinen som stod vid tvn där greys anatomy visades. Fick helt enkelt anpassa mig, vill aldrig missa morgon greys anatomyn.....Hahha) Efter det tog jag en dusch inklusive bastu. Sen kom Rebecca och MAgda så åt vi i entres food court. = Magda käkar asiatisk (as usually) Rebecca äter medhavd macka , jag äter en banan och ett äpple.
Sen satt vi serriöst på stadsbibblan till klockan 18. Kämpade på med att skriva ett överklagande. Jag har kommit en bit, men även om halva är inne!!!!:D så är halva ute:( men vi orka inte mer tillslut utan promenerade till en indisk restaurang på möllan. Supergott. Nu har jag ätit thai med becca o hon indiskt med mig. var blir det härnästa??????????????? STAAAAAAAAAAAAAAAY TUNED mOHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0