Brown skin and cinnamon tans

If you've got a problem, being dirty, just say it to me.
DEt var en mysig alla hjärtans dag igår. Lagade tre rätters till älskling och överraskade honom när han kom hem från jobb. Jag fick blommor och en ask med hemmagjorda utvalda chokladpraliner från choklaterian i limhamn. Ska bli gott att bara låta dem smälta i munnen och se vad för spännande smaker de döljer. Säkert chili och sånt!!:D
Efter maten åt vi gammeldags vaniljglass med varma hallon. Passar så bra och shit vad gott det är. Jag har liksom alltid bara choklad i huvudet men de är faktiskt också riktigt gott. Vi såg yesman vilket resulterade att vi bokade en weekend i Gdansk om några veckor. haaha.
Im a yesman:-)
Nu sitter jag och rebecca på bibblan (sssssssom vaaaaaaaanligt) och hon hör hur jag klickar satan på tangentbordet hon tror nog jag kommit en mil på hemtentan, men den mörka sanningen är att jag bloggar:-( fan åsså... hahhah. Men jag lär hinna bli klar tillslut till fredag. längtar till helgen!!
Om en stund ska babbish till jobb (babbish öppnar sitt chokald [2 för 22]) då ska jag möta upp micke och stiffe (min pappa<3) utanför MANDO. ska bli gott och mysigt sen blir det till att kubba ut till bilen för att hinna hem till mästerkocken (/ super skådisen P. Moberg).
; )
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0