Amen heeeerregud det var ju precis så mycket..

...som jag hade i plånkan. 90 kr.
idag började min dag helt normalt såklart med 4an till centralen, 32an till nobel, 5an till stenkällan och promenad hem (exiztensgubben sayyyys WHAO00000t???????)
sen somna jag om med min bebis värmekudden:)
Efter babbens morgon träning (fin babbe:)<3) möttes vi i stan. Jag handlade en skitsnygg fest top, en fin vardags typ tunika (med risk att låta som en 40årig viktväktare som jag kopplar ordet "tunika" med haha) och en annan tjockare tröja. Har kollar runt men ingen av de tre plaggen ligger ute på nätet så kan inte visa utan ni får se det IRL. Efter en stund gick vi till en thai restaurang och becca övertalade mig att testa fast jag aaabsolut inte gillar thai mat (kopplar de nog för mycket med kina mat som är vidrigt) men de va jättemysigt att sätta sig där äta lite varm härlig thai gryta med bambuskott och gröncurry. kostade bara 45 kr sjukt, billigare än kebab nästan haha. Så det var faktiskt jättegott. Tillslut , buhu:( begav vi oss mot Maxi där jag hoppa av för att handla middag medans becca åkte vidare. Jag handlade och gick hem och tände massa ljus, på med stereon sen lagade jag hemmagjorda hamburgare så det stod härliga till blev typ 15 st. Och skivade massa tillbehör. MINA MÅSTEN på en riktigt god hamburgare är: Hamburgardressing, avokado, bacon och lök. Tillslut när allt stod klart kom micke och svante hem o då kunde vi äntligen hugga i hehehe så gott.
Efter det har vi chillat på övervåningen, alicia kriga sig hit i kylan så satt vi och snacka och åt gottis. Vi snacka så jag missa hela filmen. Men micke som såg den sa att den va överball "horrible bosses" så ska titta på den någon dag när jag bara är hemma. bra att ha en rolig film till godo. Vill passa på att umgås, film kan man se ensam.
Hade varit kul med en bild till inlägget alltid jävla långa texter. ska se om jag hittar nån:)
Såhär ser min dator ut.... Har förgyllt den lite. hitta de när vi va på weekend hos claudia i tomelilla.
NatTi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0