You ain't even gotta text me, knowin' me and you got that mental telepathy

 
Vet inte bara av dem. Vet OM dem. Se dina människor.
Jag älskar er. Jag vet vem ni är, för jag vet vad ni gör, jag vet hur ni känner, jag vet hur ni fungerar.
 
I torsdags hämtade lylt mig i stan, sen handla vi med käk för en helkväll hos Malin i Höllviken. Mina underbara :)
Hennes fina hem som har blivit ännu finare på senaste tiden eftersom där numera bor en liten glad vovve som ville hänga med oss på andra våningen. Men den lille vågar inte gå i trappan än så vi fick bääära henne :) :)
På natten fick jag skjuts hem. Sen va där en fredag också däremellan (iaf enligt min kalender heheh)
Idag har jag hängt med babb i james salong, här och i Bara. Babb har varit i farten och pysslat igen. Ingen kan pyssla som babb!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0