Play hard (we work hard, play hard, work hard, play hard)

 
I fredags kom malle och hämtade mig, sen körde vi och babb till maxi där vi mötte upp steffi och köpte aaaaaaaaaallt man kan tänka sig. Sen va vi hos mig och gjorde rocky roads och cookies. hahaha mer bak än så va blev det inte, inte ens matkrig. Ist hade julmust, bullar, saffransgifflar, glutenfria lussekatter, mörkchoklad, hemmakvällsgodis och glass till. låg i fosterställning med tända ljus och e skrattade oss egenom livetsstora frågor. (L) Idag var jag uppe tidigt för att starta min 4e arbetsdag. Efter jobb var det sschhyyynda scchynda.
Middag och fix hos Rebecca innan Anna, Johan, Gabbe, Pette, William, Marcus, fredrik och Andre kom. Sen förfestade vi till Micke och Annette hutta ut oss. hahha.
M och Babb lämnade av mig här hemma typ nu. 05.38. (babb jag skrev, blev inte drygt 2 dagar, men dock drygt 2 timmar hahah) SKA Kaaaaaaaasta mig i sängen så jag orkar mitt 5e och sista jobbpass imorgon :-)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0