Man vet aldrig Sven i helvete som står runt hörnet ;)

så jag kör försiktigt :D
Promentory - Trevor Jones !!!!!!!!!
En lååååååång måndag startade med morgonföreläsning om gruppkommunikation.
Nu är jag som en blöt hund (fast skrota doften av ren skit, jag luktar faktiskt moroccanoil för de dyra helvetet kletar man ju i håret vaaaaaaaaaar dag). Ska ta en varm dusch, göra varm choklad och micra min vetekudde <3
Kanske t.o.m. lyckas hålla mig vaken till house för vad jag minns har jag sovmorgon imorgon #vardagslyx #mys #vinter #jul #tjej #beach 2013 #Julgran #lava-lampa
HAHHAHA
nu ska jag först servera fika till två tyskar :-)
Hejdå
 
Innehållsförteckning: Pågens saffransgifflar (påse nr 2), Gammeldags vaniljglass, light julmust (ja, dödligt viktigt med de där 0 kcalorierna..............................................), micropop troligtvis samtliga påsar, The best of Lindt mörk choklad med sea salt, Rocky road med dumle, salta jordnötter, mörk choklad och vita marshmallows *kan innehålla spår av nötter, glutenfria lussebullar, havregryns cookies med marabou nonstop i (1/4 av satsen).
En ring that moves in mysterious ways från en loppmarknad i gamla stan, vienna, austria. Och en välskött nagel a la Steff <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0