kvinna! så jag säger ingenting

 vill inte genera henne..................
 
Gissa vad jag gjorde igår kl 07.? Snoza.
Jobb och gym
Vi som älskar varandra samlades i drömmarnas lya.
En dröm (to be reality) kom vi att tänka på när vi kollade annas album som hon fick av oss när hon till salobreña.
Bilder samlade från 1,2,3 i gymnasies. Måste hälsa på hos malle i h-town snart. Häromdagen kom jag inte på vad busshållsplatsen vid santa lucia hette. :S hahha då är det kris
Jag kom på halörsvägen tillslut. (20 sek)
Vi va 8 st. Förfestade till 01.30, taxi direkt in till Etage.
Musiken är så bra att jag dör musikdöden. vill va på alla dansgolv samtidigt men blir mest det med scenen statistiskt sett haha
klädde på mig som en grottmänniska, polo, tjock jävla historia till jacka, osv osv och tog en morgonpromenad med steffi hängandes på axeln (´fäster den i luvan') <3
ah tyst och gå och lägg di
kyckling curry mys och solsidan! buss till jobb 06.15 imorgon....
pusseeeeeeeeeeen  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0