Jag ljuger i kommande inlägg. För idag är det torsdag. Avslutade aldrig inlägget för jag stack på onsdagsmys... jag gör en stjärna där sanningen tar vid

 
 
 
 
 
 
jag har aldrig varit normal  (OBS lyric stycke ;)
"Du vet inte vad du sagt förrän jag svarar, och jag vet inte vad jag sagt förrän du svarar"
Men jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd, ingen känner mig såväl som du.
Härom dagen fann jag mig i en situation av bl.a. total kyla. och varje steg var som att gå på en kratta som flög upp i pannan. hahah. Just det, jag cyklade hem genom stan i natten. Då sjöng jag. Högre och högre.
Inte en käft så långt åtminstone mina ögon nådde. Samma styrka som en gång i en skog, en natt efter en begravning.
 
Redan onsdag =)=). Skolat, jobbat, tränat (hade hemtenta-natt i måndags)
Nu kollar jag ikapp mig på mysteriet på greveholmavsnitten jag missat denna veckan och inväntar cola zero ;)
Tog fram min kalender och insåg att jag ska jobba 44 timmar nästa vecka utöver skolan, MKV julfest, planer hos babb, körskola, lussebakmys osv. Synd jag inte kan skjuta spindelnät som spiderman (kunde innan men nätet tog slut) så hade jag flyget som på lianer mellan husen :D
 
*
(det är en tangentbordsstjärna) NU, ska jag göra mig iordning för att möta tobbe och johan på gustav 18.30. Ikväll är det julmässa :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0