Du vill att jag ska spel, varenda gång du medvetet gör nånting fel

 
Elle körde mig hem 2 i natt. Sen satt vi kvar ute i bilen och snackade en timme så viiiips, när elle skulle köra hem igen startade inte bilfanskapet! hahahah. Så vid 4 i natt syntes två brudar rulla en bil fram och tillbaka längs med **************gatan. ;) (observera, antalet stjärnor motsvarar inte antalet bokstäver i korrekta adressen) haha.
Lite svårt att rulla en bil snabbt halvt uppåt, när elle samtidigt ska slunga sig in o koppla i 2an samtidigt som man skiter ner sig av skratt. Men bilen starta tillslut!! Nu ska jag snart till gasa-lite-på och sen träna innan jag och Steffi ska åka ner till M-girl i H-town <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0