Baby tonights the night, we lose control, tonight i'll be the best you've ever had

Marvin G, lets get it on :P
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja, 1057 saker
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag lovar inget jag inte håller. Så jag lovade inget hahah
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Alicias brorsa
4. Dog någon som stod dig nära? Ja
5. Vilka länder besökte du? Polen, Spanien, Grekland, Spanien, Grekland, Danmark
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? Ja
7. Vilket/vilka datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? Ja där finns datum jag aldrig glömmer
8. Vad var din största framgång 2012? För långt för att skriva här eftersom jag inte är konkreeeeeet av mig men visst, jag gick ner 5 kg, bytte utbildning, lärde mig köra bil osv men som sagt konkretism kan gå och lägga sig :)
9. Största misstaget? okej denna lista börjar spåra i allvarlighet, nu får det räcka!!! bad decisions make good stories
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jag är störd men har fortfarande inte fått någon diagnos
11. Bästa köpet? Alla resor, sämsta köp = varje gång jag köper nytt busskort, påminnelseavgifter på ex bibblan
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor, mat, fest
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Extremt mkt!!!!! speciellt mina vänner, äventyr och intressen
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Har 3 speciella som påminner mig om tre fantastiska ögonblick
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare men inte fan var jag ledsen förra året
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jobbat i våras
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit 3 bonusskålar med flingor var varannan dag
18. Hur tillbringade du julen?  Hos mina kusiner och hemma i ktown
19. Blev du kär i år? Jag var kär. Sen förälskad ett par gånger.
20. Favoritprogram på TV? Supersize vs superskinny kollade jag ett par gång i sommras.
21. Bästa boken du läste i år? Jenna Jamesons självbiografi läste jag hos Anna i Spanien
22. Största musikaliska upptäckten? Gör musikaliska upptäckter dagligen. Tatuerade in min lille gklav
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskade mig inget materalistiskt.
25. Något du önskade dig men inte fick? tast
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Blev väckt av att min familj sjöng för mig, sen bakade jag med Babb, sen kom mina bästa vänner hit (förutom några som var bortresta) och så åt vi middag, förfestade och stack ut och festade! ;D
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja om jag hade suttit i 5 min och tänkt men nu skriver jag bara varje svar direkt vad som flyger upp i hjärnan och inget flög upp för mina ögon sneglar redan ner på nästa fråga
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Whatever the fuck som syns
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner och upplevelser
30. De bästa nya människorna du lärde känna. Många okej?
31. & till sist - är du nöjd med året? Ja annars hade jag gjort något åt det innan det tagit slut vore liittta sent annars
Kopiera listan från Rebecca och kunde lika bra behållt 75 % av svaren hahah, men gjorde som när man skrev uppsatser på grundskolan ist och omformulerade bara meningar! K R A M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0