det hände precis samma sak för dem

I fredags var jag och steffi och åt på vårt lilla indian place<3
Man väljer två rätter (plus ris och sallad) sen kan man beställa till naan bröd. Vi har alltid lika mysigt där, såfort det gått mer än 24 timmar (24h) i flesta fall (1h) har vi något nytt vi måste berätta för varandra.
På kväll en träffa jag Rebecca som jag inte hade sett sen innan resan!!! Satt med hennes familj, träffa Issa och tog tag i ladok hhah fytusan. Några kompisar ringde mig vid 00 och fråga om jag skulle med ut men hur snabbt jag än vevar med mascara borsten så slockna jag ist.
Igår va så hiimla fin dag=) på kvällen var jag och frida hos Anna innan vi stack ut.
Skitkul, cyklade hem och vinkade till reklamutdelarna.
När jag vakna kom Steffi och Anna sen tände vi grillen..............
Okej jobb imorgon 7-16.
OKEJ det var personligare än vanligt att jag är konkret, inte blandar svenska och engelska, håller mig till ett tempus samt talar om någon som hänt i den följd det hänt.
hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0