Hot


Långfredag!!!!!:) Ska gömma ägg och påskpresent till micke som han får leta efter.
Igår satt jag och Steffi på VESPA tills de stängde.
Vi åt vars en världsgod pizza och snackade i flera timmar. LYLT<3<3
När jag väl kom hem hittade micke hit och vi kollade på Irene Huss tills min dator spårade. Den har precis varit på lagning men har ett FETT virus:'( Så idag måste jag rensa den och sen ge den till Martin för att "tömma den" vad det nu heter, omfiguration eller liknande.
I övrigt ska som sagt jag och micke fira lite påsk idag, och äta på vår favorit thai restaurang. (Krua thai på möllevångstorget, Nr 13 Pad Gai) Jag undrar om påskharen har något till mig i år. hehe. Jag drömde att jag vann det MARABOU ägget man kan tävla om på maxi med bara massa marabou produkter i. Jag hade dött..
Imorgon ska vi fira påsk med pappa hos mormor så gott och mysigt. Sen på kvällen väntas SUPERlördag med min babbe<3

Glad påsk alla!!:D
En speciellt varm hälsning till min älskade vän Malin i Oslo och Anna i Salobrena.

 
Mobilbild från en kall morgon påväg till bussen för några veckor sen. Åååh jag minns hur kylan bet i kinderna!
(JA, hade nyfärgat hår...... därav de feeede drovii fläckarna i pannan haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0